Problem z rozrządem 1.4 tsi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LUKI
    RS
    • 2005
    • 5776

    kowallubin, tak


    - 05.2010

    03C 109 158 A - ŁAŃCUCH ROZRZĄDU
    03C 109 507 AH - NAPINACZ ŁAŃCUCHA
    03C 109 088 E - NASTAWNIK WAŁKA ROZRZĄDU


    - 2012

    napęd pompy oleju (części oraz numery podam w tym tygodniu)
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

    Komentarz

    • lockin
      Rider
      • 2013
      • 691
      • Superb II (3T4)

      Panowie czy warto pchać się w 1.4 TSI 2010/2011 (ewentualnie 1.2 TSI 105km) czy raczej wybrać sprawdzone 1.6 MPI + gaz ?
      JEST >>> O2FL by Lockin

      BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
      BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
      BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
      BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

      Komentarz

      • bishop
        L&K
        • 2012
        • 1430

        Zapytał lockin w temacie,"problemy z rozrządem 1.4 tsi"... :szeroki_usmiech

        Komentarz

        • lockin
          Rider
          • 2013
          • 691
          • Superb II (3T4)

          Zamieszczone przez bishop
          Zapytał lockin w temacie,"problemy z rozrządem 1.4 tsi"... :szeroki_usmiech
          To chyba normalne że szukam porady u kogoś kto ma ten silnik i wie jak stoją sprawy z awaryjnością.
          Stoję przy wyborze silnika do używanej O2 i fajnie by było gdyby ktoś się wypowiedział w temacie, czy by kupił jeszcze raz ten sam sinik czy raczej coś innego (znając cały temat).
          JEST >>> O2FL by Lockin

          BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
          BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
          BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
          BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

          Komentarz

          • LUKI
            RS
            • 2005
            • 5776

            Zamieszczone przez lockin
            Stoję przy wyborze silnika do używanej O2 i fajnie by było gdyby ktoś się wypowiedział w temacie, czy by kupił jeszcze raz ten sam sinik czy raczej coś innego (znając cały temat).
            ja teraz brałbym 1.8TSI/2.0TSI - po prostu chcę mocniejszy

            ale jak chcesz wziąć 1.4TSI to musisz liczyć się z tym, że jak właściciel nie wymienił nastawnika/napinacza/łańcucha to będziesz mieć dodatkowy wydatek
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz

            • paskuda
              Ambiente
              • 2010
              • 127

              Zamieszczone przez LUKI
              Zamieszczone przez lockin
              Stoję przy wyborze silnika do używanej O2 i fajnie by było gdyby ktoś się wypowiedział w temacie, czy by kupił jeszcze raz ten sam sinik czy raczej coś innego (znając cały temat).
              ja teraz brałbym 1.8TSI/2.0TSI - po prostu chcę mocniejszy

              ale jak chcesz wziąć 1.4TSI to musisz liczyć się z tym, że jak właściciel nie wymienił nastawnika/napinacza/łańcucha to będziesz mieć dodatkowy wydatek
              Ja też bym dzisiaj wziął 1.8TSI bo apetyt rośnie, ale generalnie z silnika 1.4TSI jestem zadowolony mam model 2012 i jak na razie zero problemów, dość oszczędny i dość mocny do normalnej jazdy, kiedy trzeba wyprzedzić to też moc się znajdzie.

              Komentarz

              • Eidos71
                RS
                • 2011
                • 2050
                • Octavia II (1Z3)
                • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                Mam autko z końcówki czerwca 2011 r. Nakulane na razie niewiele, bo 23.000 km, ale (jak dotąd) zero problemów z silnikiem i osprzętem Gdyby czas się cofnął do momentu składania zamówienia, to chyba również zamówiłbym 1,8 TSI, choć na 1,4 TSI absolutnie nie narzekam - demonem prędkości i dynamiki nie jest, ale do codziennej, w miarę dynamicznej jazdy wystarczy :wink:
                Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                MOJA FURKA

                Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                Komentarz

                • trener
                  Classic
                  • 2011
                  • 26

                  Zamieszczone przez Eidos71
                  demonem prędkości i dynamiki nie jest, ale do codziennej, w miarę dynamicznej jazdy wystarczy :wink:
                  Eidos71 - jakbyś się przejechał 1.4 MPI to stwierdziłbyś że 1.4 TSI jednak coś z demona ma :szeroki_usmiech
                  Wiem bo używam na codzień obydwu silników, przy czym 1.4 TSI w Passacie B6.
                  Czytam ten wątek bo na forum Passatów tematu 1.4 TSI i rozrządu nie ma - tam rządzi TDI.
                  1.4 TSI mam z lipca 2010, 50 tys przejechane i od ostatnich 5 tys zawarczał kilka razy.
                  Mam gwarancję do 2015, więc zamierzam z niej skorzystać, muszę tylko nagrać wiarygodne zawarczenie - jak nagrywam to nie warczy :szeroki_usmiech

                  Komentarz

                  • matompra
                    Ambiente
                    • 2010
                    • 220

                    ja wymieniłem wszystko co piszą koledzy, najpierw łańcuch i napinacz ale to na krótko pomogło, dopiero nastawnik jak wymienili to problem zniknął, jeżdżę już pół roku i jest git
                    Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
                    Była:
                    Jest:
                    1) Octavia 1,4 TSI

                    jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

                    Komentarz

                    • idas
                      Elegance
                      • 2006
                      • 828

                      Czy mozna przypiąć do pierwszego postu kompletna liste rzeczy do wymiany?
                      Inaczej kazdna nowa osoba bedzie pytac co wymienic...
                      VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                      VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                      Komentarz

                      • krzysiek83wpr
                        Rider
                        • 2010
                        • 362

                        Czy dużo forumowiczów przerzuciło się na olej 0W30, ewentualne marki oleju?. Zastanawiam się, czy ktoś dłużej stosował ten olej i czy widzi różnicę w pracy silnika, łańcucha itp. Ewentualne marki ojeju jaki kupiliście mile widziane.

                        Komentarz

                        • endryu
                          RS
                          • 2006
                          • 3773
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                          krzysiek83wpr, przekartkuj (od naświaższych) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...asc&start=4925 Jest kilka wzmianek o lepszej pracy silnika od np 5W30.
                          F-my Motul, Fuchs, Statoil,... Na następną wymianę też planuję wlać 0W30
                          O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                          O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                          =================================================

                          Komentarz

                          • nico461
                            Classic
                            • 2013
                            • 10

                            witam ,jak słyszę skoda tsi to mnie szlag trafia, zresztą chyba nie mnie jednego ,przeczytajcie moje posty może to kogoś ostrzeże przed błędem który zrobiłem ,kupując to auto

                            Komentarz

                            • iFi
                              Elegance
                              • 2012
                              • 906

                              nico461, masz coś do dodania w kwesti 1.4TSI czy po prostu coś się stało z Twoim motorem i nie masz już na kogo żalu wylewać?

                              Komentarz

                              • idas
                                Elegance
                                • 2006
                                • 828

                                Co raz czesciej zastanawiam sie, czy nie wimymienic sobie tego co potrzeba zapobiegawczo u siebie, bo auto jest mi potrzebne na codzien.
                                O jakich kosztach rozmawiamy: czesci + robocizna?
                                Ile ew. ASO moze sie dorzucic, jesli zaczne sciemniac, ze cos terkocze?
                                Czy taka wymiana wszystkich czesci o ktorych tutaj piszecie styknie w jeden dzien?
                                VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                                VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                                Komentarz

                                • mirek_p11
                                  RS
                                  • 2010
                                  • 6630
                                  • Volkswagen
                                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                  idas, kolega LUKI podawał jakiś czas temu części

                                  nastawnik: 03C 109 088 E - 1620PLN
                                  łańcuch: 03C 109 158 A - 245PLN
                                  napinacz: 03C 109 507 AH - 150PLN
                                  prowadnica: 03C 109 509 P - 52PLN
                                  prowadnica: 03C 109 469 K - 24PLN
                                  uszczelka: 03C 109 287 G - 63PLN
                                  uszczelniacz wału: 038 103 085 E - 35PLN
                                  o-ring: N 903 445 02 (x2sztuki) 8PLN x2

                                  a robocizna ok. 1000 zł w ASO

                                  Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                  Fotki
                                  Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                  Fotki

                                  Komentarz

                                  • LUKI
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5776

                                    thx mirek_p11


                                    Zamieszczone przez mirek_p11
                                    a robocizna ok. 1000 zł w ASO
                                    w zależności od ASO 1K - 1.5K pln


                                    Zamieszczone przez idas
                                    Ile ew. ASO moze sie dorzucic, jesli zaczne sciemniac, ze cos terkocze?
                                    nie ASO tylko SAP jak będzie chciał...
                                    a dorzucić może 70% na części

                                    no chyba, że masz auto na gwarancji, to masz 100na100 czyli 100% robocizna i 100% części

                                    i tutaj ściemnianie nie pomoże, musisz mieć dowód, albo jeszcze lepiej jak przy doradcy w ASO Twój TSI zaterkocze


                                    Zamieszczone przez idas
                                    Czy taka wymiana wszystkich czesci o ktorych tutaj piszecie styknie w jeden dzien?
                                    dwa dni
                                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                    Komentarz

                                    • andrzej111
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1391

                                      Ostatnio dowiedziałem się, dla 1.8 TSI występuje cały zestaw naprawczy pod konkretnym numerem. Może dla 1.4 też coś takiego występuje?

                                      Źródło niepewne
                                      Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                                      Komentarz

                                      • LUKI
                                        RS
                                        • 2005
                                        • 5776

                                        andrzej111,

                                        nie słyszałem o czymś takim dla 1.4 TSI CAXA
                                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                        Komentarz

                                        • mirek_p11
                                          RS
                                          • 2010
                                          • 6630
                                          • Volkswagen
                                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                          andrzej111, jak się dowiesz jaki jest numer całego zestawu to napisz pw lub w wątku.

                                          Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                          Fotki
                                          Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                          Fotki

                                          Komentarz

                                          • matompra
                                            Ambiente
                                            • 2010
                                            • 220

                                            Panowie, w tsi wymienia sie wszystko co piszą koledzy, żadna wymiana oleju nic nie da - to kompletne bzdury a może lek na pustą kieszeń i złudzenia, czyli wywalamy 3 tysiaki za wszystko i hula jak ta lala i koniec kłopotu i tyle w temacie
                                            Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
                                            Była:
                                            Jest:
                                            1) Octavia 1,4 TSI

                                            jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

                                            Komentarz

                                            • cordoba12
                                              Ambiente
                                              • 2012
                                              • 210
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                              LUKI byłem dzisiaj u Maciejka po części i coś wspominał, że nastawnik który wymieniałeś padł Ci po jakimś czasie :shock: i musiałeś wymieniać jeszcze raz.

                                              Powiedz czy to był ten nastawnik który podałeś: 03C 109 088 E , czy jeszcze jakiś inny...?
                                              Mój Szkodnik :-)
                                              Pozdrawiam
                                              Rafał

                                              Komentarz

                                              • yunior81
                                                RS
                                                • 2010
                                                • 1657
                                                • Octavia I (1U2)
                                                • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                                Zamieszczone przez matompra
                                                czyli wywalamy 3 tysiaki za wszystko i hula jak ta lala i koniec kłopotu i tyle w temacie
                                                Pewnie że hula....... ale nie za 3 tysie.

                                                Komentarz

                                                • matompra
                                                  Ambiente
                                                  • 2010
                                                  • 220

                                                  jak się wdepnęło w tsi to nie ma innego wyjścia, fakt niesmak pozostał i pewnie następne auto to już nie stajnia VW, jakoś przebolałem te 3 tysiaki i cieszę się autem, nie ma innego wyjścia. Następne bedzie pewnie tez turbo bo jak ktoś już raz to miał to w życiu nie kupi innego. A czy tsi czy nie to i tak już wszystkie marki zaczynają podobne silniki robić i downsizing dopadnie wszystkich - takie czasy. Na pocieszenie powiem że po części poniesione wydatki na rozrząd zrekompensowało mi małe spalanie jak na takie auto.
                                                  Witam, jeżdżę skodą octavią 2 FL Mint 1.4 tsi Antracyt, pozdrawiam
                                                  Była:
                                                  Jest:
                                                  1) Octavia 1,4 TSI

                                                  jak sobie kupię jeszcze więcej aut to będę miał jeszcze dłuższy podpis

                                                  Komentarz

                                                  • szkoda
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 22543

                                                    Zamieszczone przez matompra
                                                    Następne bedzie pewnie tez turbo bo jak ktoś już raz to miał to w życiu nie kupi innego.
                                                    polemizowałbym
                                                    mnie się akurat marzy coś mocnego bez zbędnych komplikacji i kosztów

                                                    Zamieszczone przez matompra
                                                    Na pocieszenie powiem że po części poniesione wydatki na rozrząd zrekompensowało mi małe spalanie jak na takie auto.
                                                    no i właśnie niby wyższe wydatki na paliwo przy mocnych atmosferycznych silnikach, skutecznie zeżrą naprawy i niska żywotnośc tych małych kosiarek
                                                    saport techniczny baj DGW
                                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                                    była BXE '08 190kkm
                                                    no i nie ma :-)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...